www

 

Πως να επιλέξετε πάροχο web hosting
 

Η επιλογή μιας εταιρείας web hosting από τον αμέτρητο κατάλογο των εταιρειών, σίγουρα δεν είναι μια εύκολη επιλογή.
 

Υπάρχουν δεκάδες χιλιάδες εταιρείες παροχής υπηρεσίων web hosting – κάθε μια με τα θετικά της και τα αρνητικά της.
 

Αυτό που πρέπει εξ’αρχής να οριοθετήσετε εσείς, είναι οι ανάγκες της ιστοσελίδας σας(είτε προσωπικής είτε επαγγελματικής) και από κει και πέρα να δείτε και να συγκρίνετε τα πακέτα φιλοξενίας (web hosting) των εταιρειών, με βάση τις κριτικές και τις απόψεις που υπάρχουν στο διαδίκτυο.
 

Παρακάτω ακολουθεί ένας μίνι οδηγός με τα βασικότερα πράγματα που πρέπει να ελέγξετε σε μια εταιρεία, πριν τη αγορά του πακέτου υπηρεσιών.
 

    1. Συμβατότητα λειτουργικού και servers της εταιρείας με τις δικές σας ανάγκες
 

Εαν οι ανάγκες σας απαιτούν windows hosting και η εταιρεία web hosting προσφέρει μόνο linux hosting, τότε δυστυχώς θα πρέπει να ψάξετε για άλλη εταιρεία φιλοξενίας. Θα πρέπει να δείτε επίσης οι εφαρμογές που θα θέλετε να χρησιμοποιήσετε(π.χ. blog, joomla,wordpress,eshop,κτλ) να είναι συμβατές με την εταιρεία που επιλέξατε(έκδοση php,apache,κτλ). Συνήθως, οι εταιρείες έχουν πάντα εγκατεστημένη την τελευταία stable έκδοση κάθε software(και όλες οι μεγάλες εφαρμογές είναι απολύτως συμβατές με κάθε stable έκδοση).
 

    2. Ταχύτητα servers
 

Το πιο γρήγορο hosting είναι εδώ!
 

Σίγουρα δε θα θέλατε να φύγουν επισκέπτες από την ιστοσελίδα σας γιατί αργεί πολύ να φορτώσει. Αυτό μπορεί να συμβαίνει είτε επειδή βρίσκεται ο σερβερ κάπου μακρύα(π.χ. USA) είτε γιατί είναι υπερφορτωμένος με πολλές ιστοσελίδες. Δοκιμάστε να ρωτήσετε για έναν δοκιμαστικό λογαριασμό πριν την αγορά. Επίσης, ελέγξτε τα όρια χρήσης μνήμης PHP(για πιο προχωρημένους χρήστες) και δείτε εαν επαρκούν στη χρήση που θέλετε να κάνετε
 

    3. Πίνακας ελέγχου
 

Εαν είστε ήδη εξοικειωμένοι με κάποια πίνακα ελέγχου(Cpanel,Plesk,DirectAdmin,κτλ) θα θέλατε και ο καινούργιος πάροχος σας να έχει τον ίδιο πίνακα ελέγχου. Εαν είστε καινούργιος χρήστης, σας προτείνουμε μια φιλοξενία σε πάροχο με Plesk (TopHost)
 

    3. Εξυπηρέτηση – Customer Support – After Sales
 

Τελευταίο κομμάτι που θα πρέπει να βρείτε μέσα από ήδη υφιστάμενα reviews, είναι η after sales υποστήριξη της εταιρείας web hosting. Πόσο πρόθυμη είναι να σας βοηθήσει σε διάφορα μικρό προβλήματα, να σας ενημερώσει με οδηγίες για την εγκατάσταση προγραμμάτων, να λύσει κάποιο πρόβλημα με το πακέτο φιλοξενίας σε επίπεδο σερβερ. Η υποστήριξη θα πρέπει να είναι 24/7 μέσω email & ticket system καθώς και 8-12hr μέσω τηλεφώνου.

 

Διαβάστε αληθινές κριτικές πελατών μέσα στο WebHostingGreece και αποφασίστε για την καταλληλότερη εταιρεία web hosting για εσάς και τις ανάγκες σας.
 

Το καλύτερο είναι εδώ!